Suara Berita

Suara Berita

Monday, July 25, 2011

Where the money go

nak hujah? ke sini semua duit2 ni pergi;
BBMB bailout , a total of 4 times - RM10.4 billion.
Perwaja Steel - RM10 billion.
Indah Water Konsortium (IWK) - RM200 million.
Konsortium Perkapalan Berhad - RM1.7 billion.
Hicom (Proton) losses over the years- RM1 billion.
MAS bailout from over repayment above market value of shares - over RM1 billion
KWSP, for Danaharta and Khazanah buyout of Timedotcom shares not taken - RM3.3 billion.
Bailout of LRT PUTRA and STAR - RM6 billion.
Bailout of Renong/UEM - RM12 billion.
Bakun Dam, settlement - RM 1 billion
InventQjaya - RM228 million
Crooked bridge, settlement - RM257 million
Broga Incinerator settlement- RM500 million
Agusta loss- RM510 million
Port Klang Free Zone 'extravaganza' - RM4.6 bilion
Offshore Petrol Vehicle scandal(PSC-NDSB) - RM6.75 bilion
Blok L dan M - RM 380 billion
Sime Darby - RM 1.6 billion AND COUNTING !
Pos Malaysia - RM 546 million
Felda - RM 8 Billion
'Additional', miscellaneous from Khazanah - dunno just yet !

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Hello
    Saya vivian Regobert
    saya posting komen ini bagi mereka yang menghidap HIV dan memerlukan rawatan
    Dr Muli Jonathan herba penawar adalah 100% jaminan pasti untuk menyembuhkan anda HIV.
    Beliau boleh menyembuhkan sebarang jenis penyakit.
    Saya dan suami saya mempunyai HIV selama lebih 9 tahun.
    Saya jadi sakit dan beban saya virus adalah > salinan/ml 225,000
    Saya nampak posting tentang Dr Muli Jonathan dalam talian mengenai bagaimana beliau telah sembuh begitu ramai orang dan berapa banyak ia telah membantu ramai individu dalam talian
    Jadi saya menghubungi dia dan menjelaskan situasi saya kepadanya
    Dia berjanji akan menghantar saya jurusan perubatan herba dan selepas 4days saya menerima jamu suami saya dan saya digunakan dalam perubatan herba untuk 10days dan kemudian pergi untuk uji semula
    Dan sekarang kami HIV negatif
    Terima kasih Dr Muli Jonathan bagi mengembalikan keamanan kepada keluarga saya
    saya berkongsi testimoni ini kerana saya berjanji Dr Muli Jonathan bahawa saya akan memberi keterangan selepas saya telah sembuh.
    Anda boleh sampai ke Dr Muli Jonathan melalui:
    mulijonathanherbal@Gmail.com
    Call/Whatsapp: +2349038544302

    ReplyDelete